GOTT NYTT ÅR!!!

En kort summering av året skulle lyda SKIT!!! En lite längre mer ingående blir nog...

Året började bra och allt kändes kanon... Jag mådde bättre än jag gjort på länge... Men framåt hösten förändrades allt... Morfar blev sjuk... Mycket sjuk, Erika fortsatte missköta skolan.... Bråk med R blev värre... F försvann ett tag... Men dök sen upp igen dock fick jag reda på diverse mindre trevliga saker han varit med om men som jag hoppas han får ordning på och han vet att jag står här... Ekonomin blev bara sämre och sämre... Och tillsist kollapsade den.... :( Men det hoppas jag att det nya året reser ut:)

Lite höjdpunkter dock...

1. Göteborgsresan! Såg staden från en helt annan vy än tidigare och Älvsborgs fästning var väl typ det bästa jag varit med om på länge...
2. Att vänskapen med min älskade babe Tina blev ännu djupare och närmare... Älskar dig gumman!!
3.  Malmö Arena... Vilket bygge!!!
4. Stödet från alla vännerna under de jobbiga tiderna!
5. Att jag äntligen fått sagt till F vad jag tycker och inte bara gett pikar.... Utan sagt det rakt ut...
6. Att jag fått kontakt med Sussi, mammas kusin igen och därigenom träffat Kenneth=)

Doc e det här bara ett par av årets höjdpunkter... Och de är inte listade i någon speciell ordning :)

Nej nu ska jag ner i källaren igen så jag blir klar :P Ha ett riktigt gott nytt år och så hörs vi nästa år =)

Puss och kram 

Lämna en kråka tack!
Postat av: Mia Di Peders

Vill önska dig och dina ett riktigt GOTT NYTT ÅR och en förhoppning om att 2009 blir ett bra år för er.

Postat av: Malin M

Gott nytt år min vän =)

2008-12-31 @ 12:12:10
Postat av: Kenneth

Nu blir jag ju generad..

2008-12-31 @ 14:23:03
Postat av: Therese

Detsamma till er Mia och Malin=)



Kenneth... Inte ska du väl bli generadler E ju sanning jue!

2009-01-02 @ 12:32:22
URL: http://esenese.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback