Godmorgon, godhej eller något...

Så var det så ny vecka igen... Nya friska tag iaf i två dagar nu och en sen... *hehe* Tycker det e ganska skönt med de här "stympade" veckorna:D Man hinner liksom vila upp sig lite grand... Upptäckte på schemat att det inte var folk förrän 7.15 idag så jag och Lotta löste det...Jobbar till 15 idag och sen e det ut med sista reklamen... Bör hinnas med innan det e alldeles mörkt:) Tycker det e så skönt att det äntligen börjar bli ljust lite längre på kvällen =)

Matchen igår har ajg redan lämnat... Lämnar den (Nästan) helt utan kommentarer... Fast nog tycker jag det var fel spelare som fick priset som bäste spelare i Malmö :S  Ett hån mot de som gjorde det bra...

Städade som en galning igår... *ler* Och lyckades få ordning något så när i stora rummet och köket... Så skönt att slippa stiga upp till massa disk *ler* Så än så länge funkar mitt system :D

Nej om man skulle ta och göra något vettigt nu innan man ska göra vid sig? Typ fortsätta styka... Hinner väl med ett påslakan eller två... Ju mer desto bättre för då slipper jag det ikväll=)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenneth

Tycker du ska nappa på min idé kring Malmös hockey problem... R.....Ö.... :-)

2008-12-29 @ 19:14:22
Postat av: Anonym

Äh du tyst med dig ;) Äter hellre gift som sagt :P Eller dricker whiskey fast jag vet hur dålig jag blir:P

2008-12-29 @ 20:57:16

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback