Förkyld=(=(=(

Igen... Djävla skit... det tycks aldrig vilja släppa...

Och ja jag e hemma ännu ;) Börjar 10.30 :S Ska jobba till 18.15 så får lite extra sovmorgon...

Har faktiskt fått någorlunda ordning i köket den här morgonen =) Känns som om man först nu orkar ta sig för vissa saker... Tänkte ta ett foto då allt e färdigt därute =) Med pynt och allt... BLir nog senare ikväll *ler*

ÄUsch i övermorgon kommer den dagen jag fasat för... :S Vill verkligen itne.. .det blir så definitivt då... Kalla mig gärna omogen och tramsig men det här e så grymt jobbigt och jag vill inget annat än ha min morfar hos mig nu och förklara för honom att jag älskar honom av hela mitt hjärta...

Usch jag klarar det fortfarande itne... Att tänka på honom så intensivt.,.. Då kommer tårarna...

Älskar dig morfar...

(Måste sluta skriva nu annars finns det risk att jag förstör tangentbordet med mina tårar)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: KristerP

Krya på dig.



(snubblade in här när jag såg en lista med bloggar från Trelleborg)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback