Brolle

I natt har Brolle sovit här hos mig och jisses... Det var ju en upplevelse om man så säger *hehe* Inte en lugn stund har man haft... Han e verkligen överallt och ingenstans... På samma gång!!! Men nu har han åkt så när kaffet e uppdrucket blir det nog ett bad oc hsen sortera reklamen och sen eventuellt gå ut med den eller så ser jag till och få städat här hemma... Malin bjöd upp mig dit i kväll... Känner mig ärligt talat lite osocial just nu gumman... Har nog varit FÖR social i juldagarna *hehe* Behöver varva ner i lugn och ro känns det som =)

Märker att jag kommit av att blogga lite... Just nu e det ganska mycket fotografering av möjliga oc homöjliga motiv som gäller, även om det faktiskt inte heller varit så mycket av det på sistone...

Men jag ska försöka bättra mig... Tänkte sätta in lite av bilderna från jul här... Vill ni se fler så rekommenderar jag 
http://esenese.bilddagboken.se/p/main.html?  Och snälla kommentera gärna bilderna=)

Tjingeling!

     

      




Avslutar med en bild på fyra generationer... **ler*

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback