Arg...

Jag brukar inte hetsa upp mig men herregud... Det som hände på Malmös träning igår tar nog priset... Att ni ens kan kalla er supportrar! Man stöttar för fan i vått och torrt... Må så vara att Malmö kanske spelar ett år till i allsvenskan... So what ärligt talat??? Tror ni verkligen det blir bättre av att ni går och kallar dem HUNDAR??? Akta er så ni inte åker dit för förtal eller påhopp!!!

Håller med Eriksson... Kasnke inte i allt men i mycket... Man behöver inte en massa skit när man redan vet att saker och ting inte stämmer... Men alla ni "mogna" som slänger saker mot dem och skriker diverse saker efter matcherna... Tack för att ni ser till så att sprickan mellan spelarna och supportrarna blir oöverstiglig... Vi är väl i det här tillsammans??? Eller?

Oh... Nu fick jag ut lite men... men

Nu till roligare... Eller tja kanske inte... saker... HAN hörde av sig... tyvärr inga roliga nyheter den här gången heller...  Ont i magen... Men förhoppningsvis tar han sig ur den här härvan oxå...

Nu e det dags att göra vid sig =)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: malin

kan inte säga något annat än jag håller me men dom som gör detta är inga mogna utan en jävla stor hög med omogna människor dte är fan inte konstigt att knappt ngn spelare tackar oss efter matcherna för det finns såna här idioter nej FYFAN för er.



när det finns andra som älskar laget o spelarna inte för att spelarna läser denna bloggen ler men kämpa på grabbar finns andra som stöttar er i vått och torrt.

2008-12-29 @ 06:42:12

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback