Trädgårdsfixar dag...

..... Ska vi ha på jobb idag... Jippi... Vilket roligt väder att ha det i då :S Regnet öser ner... Jag ska snart till jobb och ja.... Man lär ju bli liiiiite blöt om man så säger... Blivit lite hes känns det som... Hostan börjar ge med sig men nu kommer nog förkylningen igen :S Tjoho vad livet leker *blä* Gud vad cynisk jag lät såhär tidigt på morgonen då.... Kan det bero på att jag låg och sov som bäst när klockan ringde... Drömde något hyfsat roligt men minns inte vad... Minns bara att jag tänkte att fan det var den drömmen det...


Andreas Byström får inte förlängt med Malmö... Jag gråter då inte floder för det....
Anttii Bruun förlänger... Skratta eller gråta???? Kenta vad tycker du???*hehe*
Daniel Casselståhl blir kvar..... Gläder mig... Om inte annat så kan han tillföra lite kämpaanda i laget... Lite hjärta...
Calle Steen... Positivt.... Hoppas bara hans kanon fortsätter att leverera :)
Robin Alvarez.... Tack Mif för att ni ÄNTLIGEN tar tillvara lite av våra talanger...
Robin Weihager.... Här kommer han med hästskottet :)

Än så länge en liiiiiiiten men hyfsat stabil kärna från förra säsongens uppsättning av Redhawks... Känns bra att folk väljer att stanna... Min sikt e att tränarna ska få förtroende oxå då det behövs stabilitet i laget... Inget "Avgå alla". Vi måste helt enkelt kämpa tillsammans... I vått och torrt... Medgång som motgång... Och då vill det till att det e ett stabilt lag... Och förhoppningsvis har väl Bobo och Torgny lite nya idéer att komma med inför den här säsongen nu... Det som itne funkade förra får man ju möjlighet att slipa på nu... Nej fram för stabilitet och kontuinitet...

Nu måste jag gå och göra vid mig... *suck* Turatt det börjar ljusna iaf... Och tur att man slutar hyfsat tidigt... Får se om jag stannar en stund på trädgårdsfixardagen eller om jag går hem direkt...

Vi hörs nog mer under dagen...

Cajoline... Blir det filmkväll på lördag kanske???:D
Tina... Saknar dig babe! Och tack för att du vil ställa upp på mig med det osm komma skall :D

Och tillsist vill jag säga... Även om Kim Staal spelar i LHC så säger jag GO HV!!!!! *hehe* Annars lär jag aldrig höra slutet på det här :P


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback