Sådär...

Då var balkongen nästan klar *ler* Bara dammsugning och lite plock kvar... Skönt... ska lägga ut lite korsordstidningar där ute... Har inte så många rökare som kommer på besök längre, så alla de här glasburkarna tar tid på sig att bli fulla;) Det e i princip bara Tina... Och hur ofta e du här babe????*hehe*

E lite anti vissa saker för tillfället... *suck* Jobbigt men jag kan bara itne hinna med allt *ler *Jobbet och familjen går först för tillfället... Annat kommer i andra hand.. Och nu när hockeyn e slut så e det klart lite mer tid faktiskt...

Pratade med Magnus innan... Fick en chock när han ringer upp mig... Skulle ju egentligen prata med Vanja, eftersom hon fyller år idag... "Grattis gumman" men så svarade Magnus och givetvis kom vi in och prata hockey... Och vi var överens om att det itne spelar någon roll i vilken division Malmö spelar, för det e stämningen som e mysigast med hockey... Sitt lag stöttar man ju ändå... Iaf... Vi pratade och så ringde det hos honom... Han kopplade över och jag tyckte det dröjde så jag la på... Efter ett tag ringde han upp och det trodde jag då aldrig han skulle göra... Hör inte direkt till vanligheterna *hehe*

Nej nu ska jag kolla FC och sen fortsätta på balkongen...

Tjingeling

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback