Första april

Har ni blivit lurade då????*hehe* Jag gick aldri på det som Peter skrev ;) Men använde det för att lura Tina och det funkade *hehe* Sorry gumman!!! Hoppas du tycker om mig ändå *skratt*

Dags för match mot Brynäs igen idag... Iffff.... Vi MÅSTE HA 3 poäng... Så vi kan hålla förstaplatsen lite till =)

Erika skulle med men det blir inte så för hon har någon form av migränlikknande huvudvärk.

Nej blir inte längre än så här, men jag säger bara... Grabbar! Tack för i lördags och nu hoppas jag på samma kämpaglöd ikväll=)

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

jodå gumman jag tycker om dig ändå....alltid kul om nån lyckas lura en,,..puss kram

2008-04-01 @ 23:22:26
Postat av: Peter

Du kunde ju kommit på nåt eget i stället för o sno min idé. Fast ja tycker om dej ändå. Kram

2008-04-03 @ 18:17:42

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback