Ångest....

Över att inte kunna vara på plats i morgon... Men men... Ni som vet  varför ni vet... Men som sagt... Ångesten e stooooooooooooor.... Lär sitta naglad framför datorn i stället.... Dock inte webbtv då min gamla Bettan säkerligen itne klarar trycket...

Men men... Nu e det upp til bevis grabbar... Hoppas ni kan höra och känna att jag håller på er. Tårarna e fan itne långt borta... Går det eller inte? Fixar våra "backar" det... Håller Hurme imorgon? Vill ödet som Redhawks eller blir det kasnke Rögle i Elitserien nästa år??? Frågorna har vi svar på om 24 timmar.... Ont i magen? Mmmmm.... Och typ 200 i puls eller så... Och det e nu... Hur fan ska jag kuinna sova i natt :S

MEN grabbar.... Vad som än händer så ÄLSKAR JAG ER..... Dock måste jag sluta gå på hockey för hälsans skulll ;) (Säger jag nu..... OCh INGEN har trott på mig hittills.... Vi får väl se)

Nej dags för period tre av Finalen på 5 an.... Heja Kim Staal :)

Uppdatering.... Ser ut att bli Leksand trots allt;)

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

Håller också på ditt älskande Malmö.. Jag kanske bara såg det på tv igår. Men.. men.. aj så spännade det var. Var också smått besviken efter Rögles sista mål. Men Malmö lyckades ju kvittera iallafall. Hade varit bättre med vinst..
Ifall dom inte visar Malmö på tv fyra sprten imorgon kommer jag att sitta framför datorn och kolla på hockeyn för att heja fram dom.. Men jag hoppas på tv:n mest... Kramis....

Postat av: tina

för jag ÄLSKAR calle hehe

2008-04-09 @ 22:50:42
Postat av: Therese

Jessie: De visar det på webbtv bara... :( Har du kollat in matchsajten på www.malmoredhawks.com? Heja Malmö!!!!! Kram

Tina.... Nähä :P

2008-04-10 @ 05:17:07
URL: http://esenese.blogg.se
Postat av: Jessie

Tack för tipset... Kommer att sitta där och kolla. Hoppas det bara funkar med datorn också... Blev besviken när jag inte kunde se det på tv:n..

Heja Malmö!!!!
Kram..

2008-04-10 @ 17:07:57
URL: http://www.jeshan.dk/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback