Måndag...

Tankarna flyger... Vet inte vad jag ska tro längre... Orkar itne tänka... Låter bli ett tag... Bara sväva runt.... Bli lite avtrubbad så man klarar av det här... Nu märker jag att jag e sarkare än jag trodde var möjligt, men oxå svagare än vad jag trodde i vissa fall...  Skulle behövt semester för att reda upp allting... Bara få fundera... Vill reda upp ekonomin men det lär väl ta den tid det tar... Och det e jag fullt inställd på men samtidigt vill jag kunna unna mig lite saker vilket för tillfället e gasnka omöjligt... me nemn... Som sagt... Det finns en ljusning i tunneln... Hoppas jag *ler*

Allt annat runt omkring känns som mer väsentligt att ta itu med för tillfället... Vad vill jag egentligen med mitt liv? Känns som om jag står och trampar på ett och samma ställe för tillfället... Kommer inte vidare... Kanke att jag lägger för mycket vikt vid vissa saker och personere.. BLir jag kär så gör jag gärna allt för den här personen även om det inte besvaras... För för mig e den personens välbefinnande det viktigaste... Egentligen e alla mina vänner och min familjs välbefinnande viktigare än mitt eget för mig... Mår de runt omkring mig bra mår jag bra... Så funkar jag helt enkelt...  Älskar er och tack för att ni orkar lyssna på mig nu när jag e så jobbig:(

Imorgon kommer dagen jag inte gillar alls :S Dvs tisdag... Öppning och så e det vila för min del *suck* Alla vilobarnen :S Jippi..... NOT!! Men men... Bara att bita ihop och få ner dem på madrasserna =) Sen slutar jag ju tidigt så då e det hem och städa färdigt... Får panik på att det blev så rörigt när jag fick in datorn i vardagsrummet... Eh... Det stämmer inte... Therese brukar inte bry sig om det e lite rörigt :S Men jo numera gör hon det... *hehe* Trivs bättre när det e snyggt här... dessutom e det snart jul :) Tänkte försöka få upp lite tomtar i veckan så då vill det till att det e ordentligt städat här :D Bara fönsterna jag våndas över... Hatar verkligen att putsa dem för jag vet hur ont jag får efteråt :S

Tja vad händer mer? Intem ycket... ska träffa Verre på torsdag och det ser jag framemot... Sen e det hockey på onsdag =) Kan inte vara det ofta nog känns det som ibland *hehe*

Någon som har låten "One more try " med Timmy T förresten??? I need it baaaaaaaaad :)

Puss alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: TESS

jag har den på kassettband, inspelad för 100 år sedan! men får du tag på den så hojta, jag vill me ha den.

2007-11-20 @ 20:51:09

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback