Vinst.... Javisst :D

Wohoo!!!! Trenden är bruten!!! Malmö Redhawks har lyckats vinna två matcher i rad den här säsongen :D JIPPI!!!!!!! Härligt och jag önskar att jag var på plats i Umeå, men som mina vänner vet så finns det många anledningar till varför inte... :( Men det ska nog lösa sig så småningom...

Blev ingen visning idag, men Malin kom upp hit och det var trevligt=) Gör vi fler gånger tycker jag!!! Och visst e bilden fin;)

Imorgon e det stängning igen :( Kanske har ett barn till halv sex igen *hehe* Fast hon e ganska rolig att prata med *skratt* Verkligen urskön tös... Ja det e alla mina småttingar...

Tillbaka till hockeyn... La ett bud på en av tröjorna idag, men den jag ville har inte med... Skrev och frågade varför oc hfick till svar att det e  en annan spelare som har den nu eftersom han lämnade så tidigt under säsongen... Så tröjan e omgjord till någon annan :S Synd synd... Men men kommer väl fler tåg hoppas jag :D

Idag har min telefon gått varm... *skratt* Dock varit en oc hsamma jag pratat med hela tiden... Om ingenting egentligen... Men e man nere e han verkligen rätt person att prata med... Han oc hhans sjuka kommentarer får mig alltid att skratta... Två timmar med honom på andra linjen så var jag ändltigen människa igen i torsdags *skratt* Tack Danne, du e en vän som ställer upp i vått och torrt!!!

Puss alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: tess

tror jag missade meddela att jag inte kunde komma på partyt.. flå´t.
hoppas du o syster hade trevligt iaf.

2007-03-12 @ 08:28:46
Postat av: Ese

*hehe* Det e lugnt... Bidde ju inget ändå;) Kommer fler tåg hoppas jag :D Jodå det hade vi=) Kram

2007-03-12 @ 18:13:40
Postat av: Jessie

Grattis grattis till Malmö. Håller alla tummar jag kan för dina pågar.

Usch inte kul att veta min kompis inte mår bra. Något jag kan göra? Kanske svårt. Men vill försöka iallafall. Är världens lyckligaste tjej idag. Varför? Slipper stämpla i April. Finns det något bättre att veta om det? Ja!!!!

Du förresten, vad säger du om jag kommer till TRelleborg en Lördag? Saknar dig!! Som du förstår så har jag mått dåligt av jobbet men att få det samtalet idag var sååååååå skönt att få.

Kramisar ifrån mig i massor.....


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback