VARFÖR????????????

Det undrar jag efter den här förlusten... Håller p åatt få magsår för fan... Men men... Ett poäng e bättre än noll... Men nu vill det till att vi vinner de sista två... Så snälla Malmö pågarna!!!*ber på mina bara knän* GE JÄRNET!!! Höj er det snäppet jag vet att ni kan då det gäller....

Får nog minneskortet till kameran tillbaka imorgon =) Synd du itne kunde leverera det personligen Henrik men men jag vet hur det e att ha mycket att göra *ler*

Nu huserar det otrevliga djur på jobb igen... *Suck* Men jag var inte drabbad den här gången... Iaf inte idagMen jag har medel om det skulle vara så *ler*

Ska städa ut alla fågelgrejer i morgon:( Mamma sak få allt hon vill ha till deras fågel... ERika tycker det e lite jobbigt och det gör jag med... Men han har det bra nu iaf... Blir inte fågel här mer... Iaf inte nu...

Nej nu e det sängen och söta drömmar som gäller ;) PH... :P Candy for the eye *Hehe* Nej fy sluta nu Therese :P Du ska drömma om att Mif vinner på fredag oc hsöndag... Och INTE såna drömmar som Tina har iaf :O Tur att det itne blev så *Hehe* Då hade jag jagat dig gumman *Hehe*

Puss på alla
image4

image5


image6



Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

usch vilka bilder du lägger in på mig gumman...hahah mina drömmar kan jag inte styra över...o jag e sj glad att det inte blev så hahahaha

2007-03-27 @ 05:53:25

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback