Uppgiven...

Det gick inte alls som jag hade hoppats, så nu känns allt kört... Ska ta semester på onsdag för att försöka få lite råd... Går inte det så ger jag upp... Det är kört helt enkelt...

orkar inte, vill bara lägga mig ner och aldrig vakna mer... Inte ens hockeyn i morgon piggar upp... Känns lönlöst!

Lämna en kråka tack!
Postat av: tess

usch stackaren...
vet exakt hur du mår just nu....

Postat av: Ese

*suck* Grymt jobbigt, men det ska väl gå över... Och jag hade lite fel ;) Hockeyn piggade faktiskt upp... Fast jag var i valet och kvalet ända tills det var dags... Tur jag gick till Magnus och Vanja och där träffade jag pappa och Anne så då visste jag att jag skulle gå *hehe*

2007-03-10 @ 15:43:03

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback