Trist...

Var det att ´hitta Putte död på burgolvet... Det hela började med att Erika hittade honom promenerandes på golvet i förrådet... Hur han tagit sig dit är en gåta men han ville väl göra en sista upptäcktsfärd... Tillsist fick jag in honomi buren. Har mina aningar att han ramlat ner från bänken buren stått på, för vi hade varit i källaren en brastund då vi upptäckte att han var ute och promenerade...

När jag skulle gå ut för att prata med honom, så fann jag hono livlös... Inget skoj slut på den här helgen...:(

Men nu har ajg begravt honom och det blir inte fler djur för mig... Klarar inte när de går bort... Bävar för den dagen min älskade Mojje går bort... Eller Buster... Det kommer att bli katastrof...

Nej nu till något annat... Funderar på att åka med till Leksand på söndag... Och Tina har väl mer eller mindre övertalat mig så JA jag åker *ler* Får ta oc hbetala på fredag... Erika vill oxå med men jag e lite tveksam...

I morgon smäller det mot SSK... En riktig MÅSTE match igen... *suck* Kniven mot strupen typ... *håller tummarna boys*

Nu ska jag ta oc hlägga i nya fräscha lakan i sängen och sen lägga mig och mysa =) Önskar att DU låg bredvid bara *ler*

Puss

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

oj det va inget kul slut på denna helgen ju:(

2007-03-26 @ 09:48:50

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback