Söndagstankar:

  • Varför är jag så himla feg???
  • Varför tvivlar jag hela tiden på mig själv?
  • Varför faller jag inte för någon när jag märker att intresse finns?
  • Varför älskar jag honom så mycket?
  • Varför måste alla snygga killar antingen vara så unga eller upptagna?
  • Varför var jag disträ under matchen igår???
  • Varför går helgen så himla fort????
  • Varför är söndagar så trista???
  • Varför måste han vara så go?

Tja... Lite tankar där... Egentligen helt oviktiga, men men... *ler* Idag händer ingenting... Ska tvätta och städa bara... Sen sitter man väl och ugglar lite vid datorn... Hoppas på att de visar SSK-Mif i morgon på Tv4+... Fast det lär bli en pärs att se ändå... *suck* Lär väl springa fram och tillbaka :S

Saknar min lilla gulleplutta men hon kommer snart hem *ler* E alltid så tomt här hemma när hon e hos pappa sin... Glad att han har hittat en ordentlig tjej den här gången... Någon som Erika verkligen gillar :D

Nej nu ska jag ner i källaren och sen ska jag väl dagdrömma lite... *hehe*

Puss puss alla
image1

Tre av mina favoriter :D Erika, Magnus och Tinis i en av pauserna...


Lämna en kråka tack!
Postat av: Anonym

ha ha bör lägga upp den bilden;)....

2007-03-25 @ 20:48:19
Postat av: tina

hur lägger man upp bilder

2007-03-25 @ 20:48:41

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback