Skellefteå...

Ja i morgon är det så dags för returen... Och nu djävlar e det fullt ös medvetslös som gäller!!! Tre poäng är ett måste nu... Annars kan det sluta hur som helst :S Och det vill vi INTE!!! Än så länge ligger avgörandet i pågarnas egna händer. Ingen man behöver förlita sig på... Tre poäng och man kan pusta ut ett tag till...

Lär väl itne få tröjan heller... Lite syn, men jag får väl försöka fixa något annat... Allt för min lilla tjej;)


Idag har jag kommit på



  • Att Nescafé lyx kommer att bli ett måste här hemma


  • Att visningen igår gick mycket över förväntan och jag har fina extrapengar att inkassera...


  • Att ordet LUS alltid skapar panik även om man inte e drabbad själv :S


  • Min pappa förtjänar en underbart fin present :D Vet bara inte vad ajg ska hitta på...


  • Att mamma 2 oxå ska ha något fint... Men återigen... Vad???


  • Att Tinis e underbar;)(Egentligen kom jag inte p ådet idag men det fyllde upp lite *hihi*)


  • Att min lille tös e bäst!!!


  • Att det e hockey i morgon;)


  • Att jag itne vill ha 10 barn :P



Hmm.... Läste nu att Rögle sparkat Bobo :S Smart med halva kvalet kvar... Nåja inte mitt problem :D JAg hoppas det går bra för mina hökar iaf :D Funderar på att åka med på Leksands matchen, men det handlar mycket om hur jag kan få semester oc hså.... Mycket som måste stämma när man jobbar inom barnomsorgen... 

Har förresten haft två samtal med föräldrar idag... Gick över förväntan... *ler *"Bara" två kvar nu oc hett av dem har jag imorgon... Ska tilläggas att jag planerade det här INNAN kvalet... Annars hade ajg sett till att ha mariginaler :D Men jag ska nog hinna ändå :D

Puss puss

 




Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

nä jag e inte underbar jag e bara mig sj:)

2007-03-22 @ 10:49:19
Postat av: Ese

Och du e underbar så e det bara ;)

2007-03-22 @ 22:22:22
Postat av: tina

nja vetefan om jag håller med om det haha

2007-03-23 @ 12:14:20
Postat av: Ese

Det e faktiskt inte upp till dig att avgöra så det så;) *hihi* Puss

2007-03-23 @ 13:45:54

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback