Röööööööögle...

Jaha... Ytterligare ett derby:P Den här gången på hemmaplan :D Så nu grabbar... Nu tar vi chansen va och kör över dem ;) Och så hoppas vi att Skellefte tar Ssk... Så kan det vara avgjort på måndag :D

Trött som fanken e jag... Lillebror ringde oc hväckte mig halv nio... Allt han sa var... "Vi e uppe nu" Och yrvaken som jag var så fattade jag itne vad han menade... Tog ett tag innan jag ens fick för mig att fråga efter mamma och då visade det sig att det var min andra syster han skulle ringa... Tack för det Telia :S:S

Väntar på besked från Magnus om han ska in dit eller om det blir buss för min del... Tror det blir det sista, men det funkar det med :D

Näsan e inte bättre än igår och inte halsen heller, men men... E det hockey så e det :P Kommer att skrika ändå...

Och smurfen e bara så grymt fiiiiin att titta på *hehe*

Dags att dricka morgon kaffe oc hta sig en liten smörgås kanske...

Pussssssssssssssssssssssss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback