Okej...

Då var det dags för derby idag och jag är mer än lite nervös faktiskt... Tre vinster på raken... Två nollor av Korhonen... Jag hoppas ju verkligen att Malmö tar detta, men som sagt... Rögle lever ju för derbyna och även om deras chans att nå eliten e minimal så ger de ju mer än allt idag :S Men men om alldeles för många timmar har vi facit i hand :S

Annars händer absolut ingenting idag... Mår lite små illa och har gjort sen igår... Somnade 22.30.. EN FREDAG!!!! Illa illa... Men allt för att man skulle kunna följa med idag...

*hehe* Tess... Läste dina "pinsamheter" Jag hade kunnat göra min lista låååååååååång men jag gissar att ud och jag har lika höga elräkningar :P

Och Lena... Din ena pinsamhet delar jag med... Skriker högt varje gång och tom pensionärerna reagerar :P
Och Tina... Han bor i norr;)

Fan vad fjortis jag e, men "Sång om ingenting" e bara så fräck *hehe*

Ororar mig fortfarande för jobbet... Vi hade möte i tisdags oc hdå fick vi reda på att vårt upptagningsområde ska sprar X antal miljoner... Kan betyda att någon får gå ner i tid... Jag e verkligen beroende av heltid....:( Men än så länge vet vi inget... Så ovissheten fortsätter...

Har lite ångest över att hockeysäsongen snart e slut...Men man får väl trösta sig med att det itne är så lång tid tills den börjar igen :D Ska faktiskt ta och gå på några matcher uppe på "Tjongavallen" i sommar. Får rycka med mig Mattias så han får se sitt lag *Skratt* Men själv e jag ingen stor fotbollsfantast, men klart man kan tänka sig att följa med en kompis=) Får flirta lite med styvfar min :D Han har väl lite kontakter hoppas jag...

Det är så grymt skönt med helg... Vårkänslor all over när man ser solen skina... Fast det skulle visst bli värre *suck* Den här veckan har inte varit särskilt rolig... Känns som om jag ödslade en massa tid hos läkaren med Erika i torsdags. Vad fan... det kunde de ju sagt via telefon :S Stackars min gumma... Hon gillade det itne alls, men vad gör man???

Ja, nä nu e det snart dags att göra vid sig... Äta lite, duscha och sen kommer väl Danne och hämtar mig tror jag...

Funderar på att ta en runda till Magnus och Vanja ikväll=) Busa lite med Oliver=) Och Elias såklart... Om han tittar på  mig *skratt*

Usch vad mycket svammel... Har inte en enda vettig sak att skriva om idag :S

Höres och störes... Puss puss


Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

Hello!

Hoppas det går bra för Malmö idag.

Det med jobbet. Jag hoppas att du får stanna när du har äntligen har ett. Allting har ordnat sig för mig också. Jag har fått ett nytt tills 2:A april...
Kram..

Postat av: Ese

Jo stanna får jag nog, men får kanske mindre timmar:( Men men får väl lösa sig ändå...

2007-03-18 @ 15:46:17

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback