Ödesmatch...

Jo det kan man väl säga att dagens match e... Men men... Man ska inte tappa förtroendet för Hökarna :D De har överraskat förr...

Jaha... Ögongodis försvinner:( Men det e bara att önska honom lycka till :D Håller verkligen alla tummar att han lyckas ta en plats... Annars tycker då jag att han e välkommen tillbaka;)

Och Färjestad åkte ut igår :O *hehe* Kasnke därför inte Peter vill prata med mig:( Jaja... Nu e det iaf dags att göra vid sig för jobb... Och väcka Erika *grrr* E lite småsur på henne nu... Men men det går över... Jaha... Så var det hockey igen ikväll... Sista hemma:( Lite trist men men... Det kommer en ny säsong till hösten... Visst älskar man hockey, men just nu känns det lite trist... Alla utropstecken inför säsongen har nu blivit frågetecken eller försvunnit helt :( Jaja... det kan itne bli sämre iaf!!!

Sen e det Leksand i morgon natt som gäller... Mysigt!! *ler* Usch saknat Lena och Tina ju :D Spliteven ikväll Lena???;)

Och Tina kolla vad jag satt in;) En bild.... *Hehe*


Puss puss till alla

image8

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

hmmm du e tvungen o sätta in bilder på mig va??
du får ta på lena med så hon oxå kan komma in på bloggen haha....

2007-03-30 @ 13:10:02

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback