Ny vecka... Nya utmaningar osv...

Pratade med en "nygammal" kompis igår... Var så himla skönt att höra att han kommit ifrån något som från början verkade väldigt destruktivt... Nu väntar jag bara på att få träffa honom irl oxå :D

Ja vad händer idag då??? Jo iväg och jobba till 18... Kanske tidigare... Sen direkt bort till Daniel för att se hockeyn... Nagelbitare som vanligt när det e Saik som står för motståndet...

Veckan i korthet...

  • Måndag... Stänga... Hockey
  • Tisdag... Jobba... Utv. samt på skolan...Tupperware visning...
  • Onsdag.... Jobba, Utv. samtal med "mina" barn...
  • Torsdag... Jobba... Hockey :D
  • Fredag... Jobba Tupperware visning
  • Lördag... DERBY!!!!
  • Sondag... Tvätta *suck*

Som synes en ganska trist vecka, men man vet ju aldrig om det ändras ;) Vet vad jag hoppas på *ler* Vi får väl se hur det blir med den saken... Vet iaf att en viss grabb tilltalar mig mycket oxå;) Men det är DIG jag älskar... Hoppas bara du inser det snart... *ler*

Puss alla


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback