Måndag och stängning

Jaha... Ny jobbevecka och jag borde göra mig i ordning... Sitter här oc hfunderar som vanigt... "GEt a life Therese" Men men... Kan itne hjälpa att jag är en grubblare... Grubblar inte så mycket å HONOM för tillfället, utan nu är det ekonomin jag oroar mig för... Men det SKA lösa sig så e det bara....

Skulle fått besök av Tessan en hastig sväng igår men den stackaren låg sjuk hela dagen ju... Hoppas du mår bättre idag hjärtat... Får kanske en härligt doftande påse på jobb idag=) Återstår att se.

Ja då blir det bestämt vilka Mif möter i omgång två idag då... Tvivlat inte på att det blir Löven dock... Tror inte Nyköping tar det uppe i Umeå... Ska eventuellt ta ledigt och åka på någon resa nu i kvalet... Ska leta vikarier redan idag. Fick nämligen en chock när jag såg vad jag hade sparat :D Så vi får se om Monica eller Linda vill jobba mer ;) Och om det går rent praktiskt... E ju lite speciella omständigheter när man jobbar med barn... Men men går det och pengarna tillåter det så e det kanon... *ler*

Nej nu ska faktiskt fröken Hansson (Eller fru som det var för ett par år sen) göra vid sig så hon inte kommer försent!!

Pussas

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback