Kvalserien...

Ja det var snart dags för kvalet och jag måste erkänna att jag är lite orolig faktiskt... Det lär ju inte bli någon dans på rosor det här året... Inte för att det brukar vara det överhuvudtaget, men ärligt så känns Redhawks lite för instabilt för att jag ska kunna slappna av och tänka "Vi fixar nog det här" Nu är hjärnan alldeles tom... Visst de kan säkert höja sig flera snäpp till och det hoppas jag verkligen att de gör...  Väljer att försöka ha is i magen oc hinte säga för mycket...

Haft lite datorstrul de senaste dagarna :S Vet inte vad det är men jag längtar efter en ny dator iaf;)

Dagen i korta drag i dag...

* Tvätta
*Städa
*Sortera TW grejer
*Fixa till Travian
* Skriva lite...

Sådär ser min lördag ut... Den lördagen som faktiskt känns som söndag :S Men men... Bara skönt egentligen för då vet man att man har en ledig dag till=) Ögat är bättre iaf... Trodde det var ögoninflammation och var hemma igår men det verkar inte så för nu var det bättre;)

Puss alla...

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

Hoppas det går bra för Malmö i kvalserien...

Postat av: Ese

Ja vi får väl se... Låååååångt kvar ju *ler *Hoppas allt e bra med dig oxå!!

2007-03-03 @ 22:51:06
Postat av: Jessie

Ja, det är bra med mig. Kanske får bra nyheter senare den här veckan som har med framtiden att göra.

2007-03-04 @ 11:49:15
URL: http://www.jeshan.dk/
Postat av: Ese

Okej *ler* Men det låter ju bra!! När k0ommer du ner till Trbg oc hhälsar på då???

2007-03-04 @ 14:58:15
Postat av: Jessie

Det hade varit kul att åka ner. Men jag tror inte det kan bli än. Har så lite att göra på jobbet att man sover sig igenom alla helger. Tyvärr så sätter det sig på psyket.. Det är väldigt jobbigt just nu. Ska bara veta.

2007-03-04 @ 19:45:31
URL: http://www.jeshan.dk/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback