Helvetes satans...

Vad kasst jag mår idag... Näsan och ögonen rinner... Hostan sitter som en klump... Mår helt enkelt inget vidare :S Precis ringt till jobb...

Men missa matchen i morgon tänker jag då itne göra :D

Igår var det så Skellefteå hemma... Ett poäng var helt okej, men det hade lätt kunnat bli tre... Vilken kämpaanda de hade igår... Som jag sagt tidigare... Paulsson imponerar starkt gång på gång=) Och ögongodis hade man oxå;) Nice nice...

Försökte att inte skrika igår med tanke på rösten och den utbrytande förkylningen men det funkar fan inte... *hehe* Man måste ju bara "Ge allt för Malmö". Men igår blev det lite si oc hså från min sida... :S Det fick bli som det blev. Vad fan. Rösten orkade inte hela vägen... IDag e febern ett faktum... Men men... Mitt eget fel oc hdet e det värt... Ska snart slänga mig i bingen igen.... Ska bara se till så lilltjejen kommer iväg till skolan...

Jaha... Ensam helg igen... Den här gången känns det faktiskt himla skönt eftersom jag mår som jag gör... Så ikväll ska jag inte göra något alls och imorgon e det hockey... Vet itne riktigt hur jag tar mig in ännu... Håller tummarna för att det löser sig Magnus:P Låter ganska jobbigt annars :S

Tack för samtalet i går kväll/natt Tinis;) Minns egentligen itne vad vi pratade om förutom bar överkropp *hehe* Älskar såna samtal med massa pojkprat *fniss* Du vet var jag finns alltid gumman!!!*ler*
Och Lena.... det gäller givetvis dig oxå :D *hehe* Vi blev överens om vem det var tillsist :P Inte lätt att säga/höra rätt därinne jue *hehe*

Och Tess... Jag håller tummarna för att du klarar dig i från magsjukan... Det e aldrig skoj.

Vi hörs och störs och nu ska denna damen lägga sig i sängen och tänka lite Rögletankar inför i morgon

Puss

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

fy fan va fuskigt att du kunde slänga dig i bingen igen.....hehe vi prata om bar överkropp....om mitt jobb o ditt jobb om min älskling...vad mer prata vi om hehehe...trist att du mår som du gör....om du inte ska åka med magnus så åk in lite tidigare så kan vi mötas upp på södervärn o åka därifrån ihop om du vill...du vet att jag finns där för dig med...puss kram

2007-03-23 @ 12:13:31
Postat av: Ese

*hehe* Ja just ja så va det *fniss* Men duuuuuuuu jag la mig faktiskt inte;) Men har itne gjort mycket vettigt för det... Mest skrivit och så sett filmen med Calle kopian *Hehe* Ja det gör jag *ler* Hör av mig i morgon för då vet jag närmre... Puss kram

2007-03-23 @ 12:46:13
Postat av: TESS

tack hjärtat, det ser ut som att det inte blev något mer av det, peppar peppar, tack o lov!
klaaaart att du måste komma imorgon även om han fjantmannen inte ska in... hihi.
ska ni inte på lorens innan match flickor?

2007-03-23 @ 18:16:24
Postat av: tina

nope jag har inte fått svar av linda så då skiter jag i det....sen ska daniella med till hockeyn..puzz töser

2007-03-23 @ 19:27:56
Postat av: Ese

Ja jag ska givetvis in dit ändå:D Menade att om inte Magnus ska in dit så åker jag buss och tidigt så jag kan möta upp Ti8nis... Nope inget lorens här heller...

2007-03-23 @ 21:26:45

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback