Funkar inte...

Inget verkar gå Redhawks väg just nu *suck* Känns som om det blir allsvenkst spel igen... Blä... Men men... Man tar sig igenom den säsongen oxå fast visst hade det varit roligare att se på elithockey...

Och Patrik Hersley lämnar mest troligt ja... Det tycker ajg är synd, för han kunde nog blivit ganska stor inom Mif... Storväxt som han är och nu när inte höften krånglar mer... Men givetvis önskar man honom lycka till "over there" Kul att talanger uppmärksammas av någon klubb iaf...

Jaha... Idag tvättar ajg men det blir bara det viktigaste för jag glömde att jag inte hade sköljmedel :S Hatar kläder som bara e tvättade i tvättmedel... *suck* Men vad göra????

Sen ska jag iväg och klippa mig... Ska bli härligt *ler* Och när det e gjort så åker jag in till Tinis... *hehe* Ska höra med henne om hon kan handla lite till mig;)

Sen bär det av till Leksand... Känns lite tungt men men... Vad gör man inte för sina pågar... Och eftersom jag har chansen så må så vara att det e kört... "Vi kommer tillbaka" Det gäller att inte tappa suget.. Även om det känns mest trist just nu...

Nej nu e det dags för lite frukost känner jag :D

Puss puss

image10
Min älskade Mojjse ;)

image11 Jag och bebis...

image12

Jag och Herkules... (Saknar dig hjärtat)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback