Ditt namn och ditt nummer...

Det har jag ju *ler* Vill HA DIG HÄR NUUUUUUUUUUUUUU!!!

Lite smått rastlös idag  *suck* Vet inte varför :S Men men det går väl över efter onsdag :( Öppnar i morgon *suck* Men skönt att sluta tidigt :D

För tillfället är det väl hyfsat lugnt i mitt liv... Vill bara att det ska lösa sig så jag kan få bort klumpen i magen:(

Tur att ajg har jobb och mina älskade vänner=) (Stavar som en kratta gör jag men det bjuder jag på då datorn e så slö:P) Jaja Henke... Det kommer så småningom att jag köper en av dig :D.

Varför ska alla fiiiiiiiiiiina killar vara så mycket yngre för????:( Och alla intressanta e under 25 *suck* Lamm för fan *skratt* Men de vet iaf vad de gör *hehe*

Nej usch nu ska jag inte svamla mer *ler* Ska väl ta mina muffins nu som ERika bakade igår *ler*

Puss puss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback