Delad pott...

Med bonuspoäng till Malmö... Fan jag har nog aldrig varit så nervös som idag... Och när 3-2 målet kom i SUDDEN!!!!!! då kom nästan tårarna... Har nog aldrig hoppat, skrikit jublat och kramats så som jag gjorde då!!!

Fan vad glad jag e att din dröm inte stämde Tina *hehe* Hade varit katastrof!!!!!!!

Fjortis varning *hehe* Alltså Tinis du e bara go... Sicken en dröm *hehe* Och Magnus klockrena kommentar när ajg sa att killarna som stod sist i kön med Rögletröjor inte var fula, utan bara hade dålig klädsmak, så sa han"Du e verkligen desperat va?" "Nej svarade jag... Men skönheten sitter ju alltid  i betraktarens öga..."

Jag vek mig dubbel när han säger: "Okej... Då säger man såhär om en urful brud kommer fram till en på krogen... Du är säkert djävligt snygg i någons ögon men för mig e du skitful! Tror du man fått napp då?"

Jag bara dog!!!*skratt*

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback