*censurerat*

Så kan man nog bäst summera gårdagens match... Skit... Enormt viktig match och vad gör Malmö???? Jo lägger sig ner oc hdör typ!!! Nåja jag har inte tänkt deppa ner mig för den här "#¤%¤#% förlusten, men det känns så himla snöpligt... Paulsson kämpar som en gris men han fick typ ingen hjälp så det var till ingen nytta... Och vad sysslade backarna med????*suck* Nä skärpning inför torsdag grabbar!!!

Usch... Idag känns so men lååååååång dag :S Ska snart iväg oc hjobba... Sen e det hem... Packa väskan, iväg på utvecklingssamtal... Hem, göra vid sig och sen iväg på visning... Hoppas det blir en bra försäljning i kväll!!! Behövs lite extra cash just nu ;)

Usxh känna aom om det e ganska kallt ute :S Och jag som snart ska gå till jobb... BLir till att ta massor på sig...

Puss på er alla... Och till Malmö pågarna... Revansch på torsdag!!! JA TACK!!!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tina

ja inte va det nån bra match. man kunde tro dom va i elitserien igen. men jag tror dom tar det på torsdag. o du o lena får klara er utan mig på torsdag jag jobbar tyvärr käll då:(

2007-03-20 @ 11:33:29
Postat av: Ese

*snyft* Känns som om jag klarat mig länge nog utan dig:( Måste fan träffa s oftare =) Jo jag vet att du jobbar då... Jag kommer at jobba 8.30- 16.30 och sen har jag utvecklingssamtal :S Jippi... Hoppas Magnus ska dit så jag lipper den otroligt tråkiga bussen!! Puss puss

2007-03-20 @ 21:59:25
Postat av: Tina

Ja vi får försöka träffas oftare gumman..men det e ju inte det lättaste när du bor där o jag här...hade jag bara haft bil hade det varit lättare...miss you....nu ska jag till jobbet:(...puss puss

2007-03-21 @ 05:41:55
Postat av: Ese

Jag har precis stigit upp... Så himla trött idag:(Men men det går väl vöer senare idag hoppas jag... Har två utvecklingssamtal oxå idag så e inte hemma förrän efter halv sex :S Jag oftare e ett måste;) Jag har ju plane på att skaffa körkort oxå så det ska nog lösa sig så småningom =) Puss kram

2007-03-21 @ 06:19:59

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback