Barnsligt

Det finns en tjej... Lär inte nämna några namn, men jag försökte hjälpa henne när killen och hon ahde problem... hon baktalar typ alla har jag märkt... Killen är en supergo person som jag återfått kontakten med, men att hon bara pallar... *suck* Jaja... Hon som kommer förlora i slutändan iaf...

Nu ska man snart iväg och jobba... Är grymt trött idag... Vet inte ritkigt vad det beror på :S Kanske för att jag inte sovit så bra i helgen... Tur man slutar tidigt idag;) Och för en gång skull ska jag direkt hem efter jobb :D Eller tja ska upp om till pappa och Anne och så ska jag iväg och handla med mamma... Om det inte blir i morgon... Men upp till pappa med pengar ska jag iaf...

Varför gör du mig så pirrig??? Varför får jag gåshud vid blotta tanken på dig??? Börde inte vara så *suck* Men ändå så e det så... *suck*

Mörkt ute idag när man ska gå *suck* Mn men det lär väl bara vara någon vecka till sen e det ljust även på morgon en igen :D

Fler kommentarer angående matchen igår känns överflödiga... *suck* Vi förtränger den tycker jag *nickar*

Puss på mina pussgurkor

En härlig bild jag gärna ser igen :D  Redhawks grabbar som jublar i kapp efter Elitserieplatsen!!! På söndag kanske??? *ler* Glädjen hos Söderberg, Hersley och Norgren går ju inte att ta miste på :D

image7

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

mums vilken go bild du la in där hahahaha.-...saknar honom på isen faktiskt...tänk calle o fedorov på isen ihop....ja vio får inte glöma herr hersley hehehe

2007-03-27 @ 05:54:27
Postat av: Anonym

*hehe* Varför tror du jag la in den???*hihi* Ögongodis så det smäller ju :P Ja det hade varit radarparet ju *ler* Sen lite Thure eller Paulsson på det... Grymt... Och så givetvis Hersley som back;)

2007-03-27 @ 19:53:43
Postat av: tina

ha ha ha du e rolig du....men hur lägger man in bilder det fattar jag inte

2007-03-27 @ 23:57:17

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback